Alla inlägg under september 2011

Av Frida ... - 15 september 2011 13:37

Det var riktigt längesedan jag skrev här. Har haft fullt upp med att träna och åka på möten.


Åkte in på akuten den 27/8 för mitt knä vek sig igen och denna gången mitt på järnvägen så blev lite liggandes på spåret... tur att inte tåget kom just då. Kunde hoppa på ett ben in i stallet. Hatar när det händer....känns som man inte har något underben. Usch. Nu fick vi nog och åkte in för att det ska hända något. Var på sjukhuset hela dagen, dem hittade inget på röntgen men ska till sjukgymnast i 1-2 månader och blir de inte bättre då så kanske blir det operation. På kvällen satt jag på hästen och red barbacka..hahaha folk tittade lite snett när jag hoppade på kryckor och klättrade på kogallrena för att kunna lyfta över mitt skadade ben över hästryggen och glida. Showman skötte sig jättebra.


Jag har köpt en ny häst, denna gången blev de en quarter . Hon är jättefin och det kändes verkligen rätt direkt när jag såg henne. Vi får se när hon kommer hem. 


Showman och jag åkte till en tävling. Han skötte sig jättebra, var riktigt lugn inte bara inne på banan utan även utanför.


Jeffe har vi varit iväg på viltspårskurs, inte långt tills vi kan ta anlagsprovet. Han gör exakt de han ska sen är han så söt och kollar så vi hänger med han. Han behöver stöd fortfarande men är annars ganska klockren.


Linda har börjat plugga igen, hon verkar trivas men de är fullt upp där med.


Jag kommer troligen inte att starta sm iår. Dels på grund utav mitt knä, dels att jag känner att Showman och jag kunde varit bättre tränade.



Ovido - Quiz & Flashcards