Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

Äntligen fredag

Av Frida ... - 6 februari 2015 21:06

Denna veckan har gått så segt. Förmiddagen på jobbet gick jättefort och hade riktigt kul. Däremot eftermiddagen gick seeeeegt.

Kom hem och fixade stallet som vanligt. Lagade mat innan hästarna fick (ville) komma in och efter middagen ut till nya stalldelen för att måla de 12 pelarna. Sen in och fika med familjen. Nu prata med hjärtat och sen fodra hästarna. Ladda för morgondagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida ... - 20 februari 2015 17:53


Massa bus och skoj på jobbet.Det var längesedan jag skrattade så mycket. Har redan fixat i stallet och hästarna är inne. Showie tyckte inte alls om att vara ute idag, inte jag heller. Vet inte om jag ska ut och måla eller stanna inne å mysa me...

Av Frida ... - 19 februari 2015 22:26


Tvungen att lägga upp bild på Novas bäbis mage.

Av Frida ... - 19 februari 2015 22:23

Jobbat som vanligt lite stressigt imellanåt, men har gått bra. Kom hem och började med att göra iordning stallet, sen ut och mocka i den grusade hagen. Ändrade staketet lite så att det inte är en smal ingång från gräshagen till gruset. Tog in ...

Av Frida ... - 18 februari 2015 20:15

Jobbade igår och idag. Fick reda på att jag få ledigt, så kommer att resa. Kom hem och började göra iordning i stallet, skyndade mig in och lagade mat. Hann äta och måla det sista på stolparna innan leveransen av metallen till stallet skulle komm...

Av Frida ... - 14 februari 2015 21:27


Har varit sjuk, äntligen känner jag mig bättre. Började dagen med att mysa med hästarna, iförd i morgonrock, tog ur deras svans flätor och tvättade svansarna. Flätade såklart upp dem igen. Borstade noga igenom båda och det blev en massa kli. Båda ...

Ovido - Quiz & Flashcards