Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Frida ... - 6 februari 2015 21:06

Denna veckan har gått så segt. Förmiddagen på jobbet gick jättefort och hade riktigt kul. Däremot eftermiddagen gick seeeeegt.

Kom hem och fixade stallet som vanligt. Lagade mat innan hästarna fick (ville) komma in och efter middagen ut till nya stalldelen för att måla de 12 pelarna. Sen in och fika med familjen. Nu prata med hjärtat och sen fodra hästarna. Ladda för morgondagen.

Av Frida ... - 6 februari 2015 07:54

Att damma av denhär bloggen, igen.

Nova börjar bli stor om magen och nu kommer sista fasen, så dags med mamma foder. Har av mina kraftleverantörer fått reda på ett ännu bättre foder till mina hästar. Så kommer testa det på Nova och om hon blir bättre på det fodret så kommer jag även testa på Showie. Han är ju så känslig i magen så vågar inte innan jag sett resultat på henne.

Båda mina hästar vilar, Nova är ganska uppenbart varför och Showie för att jag har för mycket annat i mitt liv just nu. Vi kommer inte tävla detta året så känns inte så farligt att just låta han vila.

Jobbar för fullt på kommunen och i pappas företag. Det känns att det är fredag.

Planerar att resa i början av mars för att träffa killen. Måste resa innan fölning.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards