Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Frida ... - 14 februari 2015 21:27

Har varit sjuk, äntligen känner jag mig bättre.

Började dagen med att mysa med hästarna, iförd i morgonrock, tog ur deras svans flätor och tvättade svansarna. Flätade såklart upp dem igen. Borstade noga igenom båda och det blev en massa kli. Båda fick rena täcken, grimmor, Nova fick nya benskydd på sig och nya regntäcken. Riktigt snygga blev dem.

Har åkt runt med mamma och köpt saker inför fölningen. Blev några rosor som kom hem också, egen mys tid på alla hjärtans dag.

Har börjat med telefon lista inför fölningen och samlat information som jag ska skriva ut å laminera. Börjat samla ihop bra å ha grejer inför fölningen i en låda.

Andra saker jag hunnit med är tvättat hästsaker, målat stall och städat min lägenhet. Nu ladda upp inför imon, mer saker att måla och laga en massa mat.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards