Alla inlägg den 24 december 2013

Av Frida ... - 24 december 2013 19:17

Glöggmys, god mat och en jättegod tårta. Tror jag varit snäll iår, blev en massa fina julklappar till mig, det mesta till mitt nya kök. Tror faktiskt att presenten ifrån <3 tog priset, börjar bli riktigt bortskämd.

Dock tog febern över mig å jag fick gå iväg och vila.

Av Frida ... - 24 december 2013 12:32

Då vart de jul igen, min familjs andra jul på gården, tiden går fort.

Jeffe är badad imorse å håller nu på att torka, Doris badades igår och det gick jättebra. Hennes första gång. Än sålänge har hon inte snott något i deras gran å inte heller dem stora tomtarna. Haha...gäller att va tuff första gången så vet dem att det inte är okej. Mamma är glad för att jag sa ifrån när saker kom in i huset. Woho...en positiv kommentar ifrån henne.

Hästarna är ute i rusk vädret och vill redan in. Ska snart ut till stallet och göra iordning, så får dem komma in sen.

Snart kommer mormor och morfar å då sätter vi igång med glöggen.

Tack Linda med familj för den fina julklappen!! Jag kunde inte hålla mig ;)

Ne, nu blir det vila, så att jag kryar på mig. Tack <3 för att jag fick bli sjuk. xD

Ovido - Quiz & Flashcards